7.20.2006

Pesugihan

tadi turun dari kereta api, sambil nungguin bemo yang menuju arah kos-kosanku, aku ngopi di deket stasiun gubeng. di sana ada dua orang tukang becak yang nampaknya ngobrol asik banget. Yah aku ga sengaja mencuri dengar apa yang mereka obrolin. yang sempet menarik perhatianku adalah ketika salah satu dari mereka bilang
... Jeng Susy itu kok milih pesugihan ya aneh. Biasanya kan pake Buto Ijo, Tuyul ato Babi Ngepet. jelas-jelas bikin duit bertambah. Lha kok malah milih Betoro Kolo. nggak dapet duit, malah ngabis- ngabisin tumbal!....
sik.. sik.. aku terus mikir, Emang betoro Kolo bisa dipake buat pesugihan?

16 comments:

jenengku denny said...

dicobo wae lung, nak iso aku melu mengko lung :)

mimimama said...

lek awakmu nggawe pesugihan opo lung?

MnX said...

betoro kolo apaan sih lung??

gita said...

sek sek, buto ijo yo opo bisa dibikin pesugihan...*cara mana lagih tuh*

linda said...

aku mau donk jadi sugih ;)

kopiholic said...

bener mas denny tuh..mas lung sing nyoba..aku njaluk nek wes dadi duit wae

Anonymous said...

hmm, seperti indonesia, pasang pesugihan Yusuf kalla,gak makmur-makmur eh makan tumbalnya malah banyak... :))

b. gundul S. Farm said...

@ deny & kopiholic : aku males nyoba, wong aku durung diruwat..
@ mimimama : pesugihanku aji godhong garing lik..
@ MnX : betoro Kolo itu cari ajah di Wikipedia
@ Gita : makane aku yoh nggumun kok betoro Kolo isok dadi pesugihan.
@ Linda : lek pengen sugih yoh nyambut gawe sing sregep... =))
@ anonymus : walah iki sopo to yoo? memperkeruh suwasana kie

Susan said...

betoro kolo apa sih lung???penasaran deh jadinya hehehehe kalo buto ijo, babi ngepet sih gue tau hehehhehe

sefawkes said...

wis usum tsunami kok isih podo ngobrol pesugihan to lung...hehehe

Ebo said...

nggak perlu pasugihan lung.. bukankah gundulmu lebih sakti dari tuyul manapun?...

Sisca said...

Pesugihan itu ope toh mas??? *binggung*

chantee said...

emang betoro kolo iku sopo med ??

pawang buaya said...

betara kolo paan sih lung ??

~fitri~ said...

ada-ada aja tho yo dua orang itu lung...

meyrinda said...

ini rekayasa ato kenyataan ya? hiy syeremm...apa kebanyakan orkay pake pesugihan??tengtong