4.26.2006

menghitung hari

mabushaduuuhh tanggal enom kok suwine seeehhhh...... (duh gusti paringono arto.....)

15 comments:

Susan said...

ono opo sih lung tgl 6? hehehe

Bverly said...

bingung tadi aku isi komen yang muncul kok nama orang lain???

Ada apa tgl enam?

1.kalau gajian harus traktir
2.kalau merit jangan kasih tahu soalnya aku gajian tgl 10 tdk ada uang beli kado..
3.kalau ulang tahun diam2 aja daripada luh dikeroyok teman2 minta traktir..heheee

chantee said...

hahaha....tanggal enom kok diblg tanggal enam, hayah....ono'2 ae tho yo. billing by....???
aku dah cari lagunya rancid yg root radicals gak ada med :(

danans said...

aku udah transper rp.5.000.000 di rekeningmu lik,moga2 nolnya ga kececerr.. *tanggal tuwo kok malah mendem*

Sisca said...

Jgn2 yg di Bali balik kunjung ke Surabaya....kita tunggu aja beritanya :)

ebo said...

6 sui tenan, ngenteni sopo rek?

Rho Mayda said...

duh gusti, nek kang balung entuk arto... kulo nggih pengin...

olenktop said...

hmmmp.... *turut berdoa*

dewi said...

loh..kok bingung nunggu tanggal enom. aku kiy malah bingung, kok aku enom terus yah ?? xixiixixix

*ngacirrrrr*

b. gundul S. Farm said...

Hadoooohhhhh.... tanggal ENOM BUKAN ENEM DIAM#$@!! kok ga isok mos\co seh????

Bunga said...

antri sek no..seko sing TUWO sek, lagi mengko sing ENOM..*soale aku le bayaran tgl tuwo..hehehe*

goz said...

ternyata masih balung yang dulu

nie said...

walah hahahaha.... ngopo? ngenteni gajian yo? kekekeke

Nita said...

sing sabar yo ndullllll.. tanggal enom bayaran yo,ojo lali karo kancance suk di traktir.. heheheh

desigNani said...

makan-makan
gajian bentar lagi....